יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

A Hunter Down the Rabbit Hole

שמתי לב שלא מעט פעמים, קנייה של פריט אחד מובילה לקנייה של פריט נוסף (שיילך איתו פשוט נפלא), והקנייה של הפריט הזה פשוט מחייבת קנייה של עוד פריט משלים, וכך הלאה והלאה במורד המחילה. מהבחינה הזו, לפעמים חיפוש השראה ברחבי הרשת יכול להיות פעולה קצת מסוכנת - במידה ואין כבר בארון את הפריטים המשלימים (או גירסה דומה להם), התאהבות בטוטאל לוק יכולה בקלות להוביל לרכישה של עוד ועוד בגדים ואביזרים שבכלל לא ידעת שחסרים לך.

זה מה שקרה לי בחודש האחרון - הכל התחיל בשגעת המשבצות שמלווה אותי כבר כמה חודשים. בעקבות ההשראה שמצאתי ברשת בתמונות מקסימות ששילבו חולצות משובצות עם ווסטים נפוחים, הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת שאני חייבת לרכוש Gilet משל עצמי, עד כמה שהפריט הזה מעולם לא היה חסר לי ועד עכשיו נראה לי לא לגמרי פרקטי.

אז רכשתי לעצמי Gilet בצבע בורדו של ג'ק ווילס והייתי מרוצה וטובת לב. אבל אם חשבתי ששם זה נגמר, מסתבר שהתמונות האלו לקחו אותי לכיוון של עוד פריט שבאמת לא היה חסר לי עד כה, אבל לפתע נראה פשוט הכרחי - מגפי Wellignton מגומי של חברת Hunter.


עד עכשיו, הייתי אמביוולנטית לגביי מגפי גומי - מצד אחד עמיד ושימושי (אפילו שעם כמות הגשם המוגבלת מאוד בישראל, אולי לא מספיק שימושי?), מצד שני יקר (לפחות המגפיים היפים והאיכותיים עולים כמו מגפי עור ולפעמים אפילו יותר) ועשוי ליצור מראה כללי של רפתן בדרך לחליבת הבוקר.
איפשהו בזמן שאספתי תמונות והשראה, השתכנעתי בתת מודע שהיתרונות ברכישת הנעליים האלו עולים על החסרונות, מלבד חיסרון מרכזי אחד שהיה אמור למנוע ממני את הרכישה הזו - המחיר. 500-600 שקל למגפי גומי? באמת? לא אצלי. אבל מה לעשות שדווקא אז מצאתי זוג מושלם למדי ב-50% הנחה?


סביר להניח שאם הייתי נשארת עם האופציות באיביי ובאסוס, לא הייתי קונה את המגפיים האלה, כי באמת יקר, ואין מצב שאני אשלם סכומים כאלה למגפי גומי, אפילו אם האנטר הוא מותג מגפי גומי נחשק ושווה. עכשיו, אני מודה, גם 300 שקל זה עדיין יקר מאוד מבחינתי למגפי גומי, אבל לא יודעת, כנראה שפשוט התאהבתי בזוג הספציפי הזה. מצד אחד יש לו את היתרונות של המותג המוכר והאיכותי, מצד שני מדובר בדגם יותר מעודן, עם מראה יותר יוקרתי ועם פאסון קצת יותר בוגר לעומת הדגם הקלאסי.  הבעיה? אין איך למדוד, ואני בחששות רציניים לגביי ההתאמה של המגפיים האלו לקרסוליים ולשוקיים העבותים שלי. מהסיבה הזו, וכדי לא להתאכזב יותר מדי, אני מחכה להגעה של המשלוח ואפרסם את הפוסט הזה רק אחרי שאקבל אישור שהחמודים האלה בכלל עולים לי על הרגל.

עדכון:
המגפיים הגיעו אליי לפני כמה דקות במשלוח ישיר, והם פשוט מושלמים! מאוד נוחים, נראים מאוד אלגנטים, יושבים לי מעולה על השוקיים הלא דקיקים, ואפילו יש מספיק מקום לג'ינס וגרב עבה מתחת. איזה תענוג.

ועכשיו אפשר להתפנות לקבל קצת השראה מרחבי הרשת, כי אני הולכת להשתמש במגפיים האלה המון.


למרות שכללתי כאן כמה תמונות שמשלבות Wellies עם חצאית, אני די בטוחה שהשילובים הרלוונטיים עבורי יהיו עם טייץ שחור ושמלת סריג או סוודר גדול, או לחילופין עם סקיני ג'ינס וחולצה/סווטשירט. בשביל להצליח בשילוב של מגפי גומי עם חצאית, צריך לדעתי רגליים דקיקות וארוכות שלמרבה הצער אני פשוט לא ניחנתי בהן.


2 תגובות:

  1. רק לא פירסמת מאיפה קנית... וזה הכי מעניין
    מהממות

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן סוג של מחדל - קניתי אותן באתר הזה: http://www.fusion.co.il/?CategoryID=395&ArticleID=1901.
      נכון לעכשיו, יש שם רק את המידות הקיצוניות (35 ו-42) מהדגם הזה, אבל יש דגמים נוספים באתר. במהלך חיפושי אחרי הזוג המושלם, גיליתי גם שמוכרים את הדגם הקלאסי של האנטר בחנות סטורי (http://www.storyonline.co.il). כשאני בדקתי הדגם הקלאסי עלה 400, ובניגוד לדגם הזה אפשר לסמוך עליו שיחזור למלאי.

      מחק