יום שני, 3 במרץ 2014

צהוב... זה טוב?

צהוב מאז ומתמיד היה הצבע השנוא עליי. זה צבע שפשוט לא אהבתי, לא התחברתי אליו, ובהתאם גם לא רכשתי שום פריט בגוון החיוור הזה. תמיד הייתה לי תחושה שזה צבע שמאוד לא מחמיא לי כבעלת עור בהיר. בקיצור - אם זה צהוב, זה לא משהו שנכנס לי לארון.

כל זה היה נכון עד החורף הנוכחי, כשפתאום תפסו לי את העין סוודרים צהובים כמשהו עם פוטנציאל. הסוודר הראשון שזה קרה איתו ישב לי ב-Saved items באסוס המון המון זמן, והתלבטתי, ושאלתי את עצמי מה פתאום, עד שבסוף קניתי אותו. לא רק שקניתי, אפילו כבר הספקתי ללכת איתו כמה פעמים. ככה סתם באמצע החיים, סוודר צהוב.

מן הסתם, זה לא נגמר בפריט אחד. במהלך החודש האחרון נתקלתי בעוד סוודר צהוב ב-Pull&Bear. היה אותו בצהוב והיה אותו בורוד-כתום. פעם לא הייתי חושבת פעמיים על הסוודר הצהוב כאופציה, הפעם היה ברור לי שזה הסוודר שימשיך איתי הלאה.

וכדי לסגור סופית את הפינה הצהובה הזו, אספתי לאמתחתי גם צעיף צהוב צמרירי וכיפי בזארה השבוע. ככה אני, ברגע שמשהו עלה לי על הרדאר, הוא לא יורד כל כך מהר.

היות וכל הצהבהבות הזו מאוד זרה לי עדיין, החלטתי שכדאי להקדיש לעניין פוסט קטן, ולנסות לקבל קצת השראה ממרחבי הרשת איך בדיוק משלבים את הגוון הזה לתוך המלתחה שלי. להלן התוצאות:

וגם קצת מקום של כבוד לצעיפים צהובים:

אז מה אפשר להסיק?
צהוב הולך מצויין עם עור חום, עם ג'ינס, עם פסים ועם בורדו. הוא מחמיא בשילוב עם הדפסים וגם כקונטרה לצבעים כהים כמו שחור וכחול. הוא בהחלט בעל אפקט חזק, אז שאר התלבושת צריכה להיות יחסית רגועה וקלאסית כדי להשאיר לו את הבמה.
אה, והצעיף בתמונה האחרונה זה בדיוק אותו צעיף שרכשתי בזארה.

ואם כבר קולדפליי החליטו לכתוב שיר שכל כך הולם את נושא הפוסט, לא נסיים איתו?


2 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    מודה שאני עצמי פחות מתחברת לצבע הזה בגוון ה... נקרא לזה "גולמי".
    אם כבר אז אולי בגוון של צהוב-בננה או חרדל.
    ואגב אני לא מגדירה את עצמי כבהירה, אלא משהו ישראלי אמצעי כזה שבקיץ אם אני משתזפת אני שחומה. אבל בחורף (לפחות ככה נראה לי) העור שלי נוטה לצהבהב.. בקיצור לתחושתי כל גווני הצהוב/כתום פחות מחמיאים לי לעור. למרות שאני לא ממש בהירה.
    לפי ההגיון הזה יוצא שרק על שחומות ממש זה מחמיא אבל בפועל זה לא באמת ככה.
    יש עניין של תתי גוונים בעור, את האמת אף פעם לא הצלחתי להבין את זה עד הסוף, אבל גם בין בהירות יש שוני. וכך גם משתנה התאמה של גווני הבגדים לעור.
    אהבתי את הדוגמאות שהבאת מהבלוגריות (?) והן דוגמה יפה שצהוב יכול יפה גם על בהירות בהרבה מקרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני לגמרי בהירה, ברמות שאפילו המייק אפ הכי בהיר לפעמים לא בהיר מספיק עבורי! D-:
      לא רק שאני בהירה, אני בהירה עם גוון צהבהב, אז בתיאוריה גם עליי צהוב אמור להיות מאוד לא מחמיא. אני עוד לא לגמרי משוכנעת שהתיאוריה הזו שגויה, אבל מצד שני גם לא נראה לי שאמשיך לרכוש עוד הרבה פריטים צהובים. בסופו של דבר זה צבע מאוד בוהק ואני בבסיסי אוהבת צבעים כהים ורגועים.
      אבל בתור סיפתח קטן, ויציאה קטנה מהקומפורט זון, זה די מרענן לנסות משהו שתמיד נראה לי לגמרי מחוץ לתחום.

      מחק