יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

Wishlist לסתיו/חורף הקרוב

כמו שכתבתי לפני כמה ימים, אני כרגע בתקופת רגיעה מבחינת החשק לשופינג. בימים האחרונים יצא לי קצת להיכנס לחנויות, אבל אפילו אז כמעט אין לי חשק למדוד כלום, ובטח שלא לקנות כלום. לעומת זאת דווקא עכשיו יש לי ממש חשק למצוא "מציאות" בארון שלי, וזה קשור בעיקר להתקרבות למשקל היעד (עוד קילו וחצי למנייאק!).
אז עוד לא מרגישים את הסתיו ועוד לא בא ללבוש ארוך, אבל אולי דווקא עכשיו, כשהחשק עוד לא בוער לקנות ויהי מה, אולי עכשיו זה הזמן לסמן יעדים לעונה הבאה.

"שופינג" בארון הפרטי
אז כמו שאמרתי, יותר משבא לי לתור את החנויות כרגע ולחפש פריטים חורפיים במחירים מופקעים, ממש בא לי להתחיל לנצל כל מיני מציאות שהספקתי לקנות בחורף שעבר ולא הספקתי ללבוש לפני שהתחמם. יש לי המון המון פריטים כאלו בארון שרק מחכים לקור כדי לצאת ולככב, אבל בחרתי מקבץ מייצג שגורם לי לייחל שיגיע כבר הסתיו.


מהפינה הימנית בכיוון השעון: שמלת סוודר של Vila שקניתי באסוס לפני שנה ולא יצאה מהניילון, נעלי בית חמימות ומנחמות של אמריקן איגל, מגפיים חומות שטוחות שהספיקו לצאת לגיחה קצרה מדי בחורף האחרון, שמלה של אסוס שקניתי לא מזמן (האמת שהיא קיצית למדי, רק הצבע הבורדו גורם לי לרצות לצוות אותה לגרביונים שחורים ומגפיים), ג'קט עור שחור של ברשקה, ומגפונים של טופשופ מהסייל סופעונה.

אז אחרי שסקרתי סקירה חלקית (ביותר) של הפריטים שכבר מחכים לי בארון... אילו פריטים בכל זאת הייתי שמחה להוסיף לשם?
מכיוון שאני תמיד פועלת בשיטת "חיפוש מציאות" ולעתים רחוקות מאוד מסמנת מראש מטרות ספציפיות לכיבוש, מדובר יותר בכיוונים כלליים, או Type של מה שאני מחפשת, ולא בפריטים הספציפיים האלו. מכיוון שכך, גם לא טרחתי לציין בדיוק את הרשת והשם של כל פריט ופריט. משהו בניחוח דומה יספק אותי בהחלט.

מעיל טרנץ'
הארון שלי מפוצץ ממעילים. אם יש משהו שאני לא צריכה זה עוד מעיל. יש לי מעילי צמר שחורים, ומעיל לאמברג'ק מחמם, ומעיל בצבע בורדו, ומעיל שחור-לבן, וכו כו'. מה שאני כן רוצה (לא ממש צריכה) זה טרנץ' יפה. האמת שאני לא ממש סגורה על כמה שימושי יהיה לי מעיל כזה, כי בכל זאת כשבאמת קר אני רוצה מעיל צמר, וכשלא באמת קר אני נוטה להסתפק בג'קט קל... אבל אם אני אצליח למצוא מעיל ראוי במחיר סביר, זה פריט שהייתי שמחה להכניס לארון.


סוודרים מעניינים
אני לא יודעת להגדיר מה בדיוק צריך להיות "מעניין" בסוודר, אבל אני יודעת שהמחלקה היחידה שהארון שלי לוקה בה בחסר, היא המחלקה הזו. סוודרים זה עניין יקר בתחילת עונה, ולא כל כך זמין בסוף עונה, וכתוצאה מכך רוב הסוודרים שלי הם לא מציאה גדולה. בחורף האחרון רכשתי כמה סוודרים ששיפרו את המצב, אבל הייתי שמחה מאוד להמשיך ולהרחיב את ההיצע. הכי אני רוצה סוודרים גדולים וארוכים מספיק, שאפשר לצוות לטייץ או סקיני. נראה מה יעלה בחכה.


שמלות חורפיות
בחורף האחרון הגעתי למסקנה מצערת - אני לא מצליחה לשלב חצאיות במראה חורפי. איכשהו זה יוצא מגושם ולא מחמיא ודוסי. זה פשוט לא עובד עליי. מסתבר שאצלי חצאיות עובדות רק (או בעיקר) בקיץ עם גופיות. המשמעות היא שבחורף אני תלויה הרבה יותר בשמלות (אחרת איך אנצל את מלאי הגרביונים שלי?), אבל אין לי כל כך הרבה שמלות חורפיות. לא מצאתי הרבה דוגמאות למה שאני מחפשת, אבל הרעיון הכללי הוא שמלה לא קרובה מדי לגוף, שאפשר לשלב עם חולצת בסיס ארוכה וגרביונים מתחת, להוסיף מעיל מעל, וזהו. את השמלה הראשונה שצירפתי אין סיכוי שאקנה, כי יש לי כבר תאומה יפה יותר שלה, אבל זה הכיוון הכללי.


סווטשירט מודפסים
בחורף האחרון ובזה שלפניו, רכשתי לי כמה סווטשירט חביבות בצבעים אחידים, ובין אם מדובר בלבוש חמים ורגוע לבית בלבד או בגזרה קצת יותר מחמיאה שגם מאפשרת לצאת לרחוב, מדובר בפריט לבוש שימושי ביותר לחורף. אני אשמח מאוד להוסיף כמה סווטשירט מודפסות בגזרות מחמיאות שיוכלו לשמש אותי עם ג'ינס לימים שבא להיות נינוחים וקלילים בלי להתאמץ יותר מדי (ובעיקר בלי להתעסק עם גרביונים).


ג'ינס צבעוני/מודפס
שוב, אחד הדברים האחרונים שהארון שלי צריך זה עוד ג'ינסים. יש לי המון המון ג'ינסים כחולים, שחורים ואפורים, סקיני, גזרה ישרה ואפילו כמה מתרחבים ששרדו את הניפויים לאורך השנים. אפילו ג'ינסים צבעוניים יש לי כמה, אבל הייתי שמחה להוסיף לארון כמה בצבעים יותר חורפיים ושקטים, כמו בורדו וירוק בקבוק.


מגפי גומי - Wellies
אני לא צריכה עוד מגפיים, יש לי המון. אני גם לא באמת צריכה מגפי גומי, כי עור יותר שווה וזה לא שאני יוצאת להשתכשך בשלוליות כל היום... אבל המגפיים המושלמים האלה של זארה הם גם יפים וגם בצבע בורדו! יותר מזה? זה אולי המקרה היחיד ברשימה שממש שמתי עין על הפריט הספציפי הזה ואני רוצה אותו ודווקא אותו. מצד שני אני לא רואה את עצמי משלמת עליהם 300 ש"ח, ולא רואה אותן שורדות עד הסופעונה במידה שלי. אז כנראה שדרכינו לא נועדו להיפגש. אבל משהו בכיוון, אולי?


בברכת "הביאו את הסתיו.... שללללללללללללכת".

תגובה 1: